Digitálny marketing a zviditeľnenie vo vyhľadávačoch
Digitálny marketing už nie je žiadnou futuristickou novinkou, stáva sa úplne bežným základom pre väčšinu ľudí, čo chcú predávať svoje služby, produkty, alebo o niečom informovať. To všetko vďaka svojej webovej stránke, ktorá by však neplnila svoj význam, pokiaľ by ju takmer nikto nenašiel a nebola by tým pádom navštevovaná v požadovanej miere.
- Pretože len z návštevnosti na nej môžu vzniknúť konverzie a návštevnosť vzniká z efektívneho zviditeľnenia daného webu.
A to ideálne v internetových vyhľadávačoch a tým, že sa zameriame na faktory SEM, čiže na marketing vo vyhľadávačoch (Search Enigne Marketing).
Pretože ako vieme, vysoké percento užívateľov hľadá odpovede práve cez Google. A výsledky, ktoré im poskytne k ich hľadaným výrazom, sú považované za vierohodné, kvalitné a relevantné. Teda takýto názor máme konkrétne na odkazy, ktoré nám Google poskytne na predných pozíciách, čiže asi na prvých dvoch stranách vo svojich platených a organických výsledkoch.
- Bežný užívateľ si tak spravidla všimne práve tieto predné odkazy, tie kdesi na ďalších a zadných stranách už spravidla nenavštívi, je to skôr výnimka. Pretože kvalitný a relevantný obsah s najväčšou pravdepodobnosťou nájde hneď na začiatku.
- Google má svoje kritériá a podľa nich zaraďuje nájdený obsah do určitého poradia s tým, že do popredia dáva najmä odkazy, čo jeho algoritmy uznajú za najviac prínosné k hľadaným výrazom.
Súčasťou SEM je tiež SEO, čiže optimalizácia pre vyhľadávače a účinná propagácia od profesionálov seolight.sk. Optimalizácia vašej stránky do podoby, aby čo najúčinnejšie zodpovedala vyššie spomenutým kritériám, čím sa pre ňu dosiahne vyššie umiestnenie v organických výsledkoch.
V organických, čiže takých, za ktoré sa neplatí. Je to pozícia, ktorú získate kvalitne odvedenou optimalizáciou. Nie je to miesto, za aké by ste museli platiť spoločnosti Google, no aj napriek tomu vás tento vyhľadávač efektívne zviditeľní v prípade, ak váš web podstúpi seo optimalizáciu.